160 Euro? Mag dat in natura?

160 Euro? Mag dat in natura?

Firma De Volle Pijp moet weer eens uitkomst bieden. Kwamen zij eerder Gigi uit de brand helpen met een defecte kraan (https://www.kimholland.nl/loodgieter-ik-heb-zelf-ook-een-lek-7133.html), zo komen ze vandaag bij Stien en Sfieke een defecte zonnebank in gang zetten. Maar ja 160 Euro afrekenen, pfoe. dat kan toch wel in natura?

Mensen in deze shoot

No data was found

⚠ Content / Profiel melden

Annuleren