Firma De Volle Pijp moet weer eens uitkomst bieden. Kwamen zij eerder Gigi uit de brand helpen met een defecte kraan (https://www.kimholland.nl/loodgieter-ik-heb-zelf-ook-een-lek-7133.html), zo komen ze vandaag bij Stien en Sfieke een defecte zonnebank in gang zetten. Maar ja 160 Euro afrekenen, pfoe. dat kan toch wel in natura?
Mensen in deze shoot
No data was found
⚠ Content / Profiel melden
Annuleren
🔞
Leeftijdsverificatie vereist
Deze website bevat content voor volwassenen.
Door verder te gaan bevestigt u dat u 18 jaar of ouder bent en dat het bekijken van dergelijke content in uw regio wettelijk is toegestaan.